پرشیا فایل | پرسشنامه بازاریابی دهان به دهان -Oral-to-mouth marketing | پرشیا فایل

پرشیا فایل

دانلودپایان نامه،پرسشنامه،پاورپوینت،اقدام پژوهی،پروپوزال

پرسشنامه بازاریابی دهان به دهان -Oral-to-mouth marketing

  • دسته:
  • قیمت: ۰ تومان
  • تاریخ ارسال : 8 آبان 1397
  • بازدید : 23 بار
  • تعداد دانلود : 0
  • فرمت فایل : pdf
  • حجم فایل : 455kb
  • تعداد برگه: 4

دانلود رایگان پرسشنامه بازاریابی دهان به دهان

پرسشنامه بازاریابی دهان به دهان -Oral-to-mouth marketing

پرسشنامه استاندارد بازاریابی دهان به دهان دارای ۲۳ سوال در ۵ بعد می باشد.
روایی پرسشنامه بازاریابی دهان به دهان با استفاده از نظرات اساتید راهنما و مشاور، خوب ارزیابی و تایید شده است. همچنین پایایی آن نیز با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ محاسبه گردید. آلفای این پرسشنامه بالای ۷۰ درصد بدست امد که نشان دهنده پایایی قابل قبول این پرسشنامه می باشد.

مولفه های پرسشنامه:
۱-تبلیغات دهان به دهان
۲-اطلاعات خریدار
۳-اعتبارمنبع تبلیغ کننده
۴-ادراک از قیمت
۵-تصمیم خرید

بخشی از سوالات پرسشنامه استاندارد بازاریابی دهان به دهان :

آیا این برند از سوی دیگران به شما معرفی شده است؟
آیا این برند را به دیگران توصیه خواهید کرد؟
آیا ویژگیهای این برند شبیه همان چیزی است که تعریفش را شنیده بودید؟
آیا پیش از خرید، اطلاعاتی راجع به این برند داشته اید؟
آیا اطلاعات قبلی در انتخاب این برند توسط شما تاثیری داشته است؟
آیا اعتبار تبلیغ کننده باعث افزایش اعتماد شما به این برند شده است؟

و…

رایگان – خرید
مطالب پیشنهادی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *