پرشیا فایل | پروپوزال بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار | پرشیا فایل

پرشیا فایل

دانلودپایان نامه،پرسشنامه،پاورپوینت،اقدام پژوهی،پروپوزال

پروپوزال بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار

  • دسته:
  • قیمت: ۰ تومان
  • تاریخ ارسال : 11 خرداد 1398
  • بازدید : 75 بار
  • تعداد دانلود : 1
  • فرمت فایل : doc
  • حجم فایل : 65kb
  • تعداد برگه: 24

دانلود رایگان پروپوزال رشته مدیریت
با عنوان:
بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار

(مطاله موردی: شرکتهای گروه فلزات بازار بورس تهران)

پروپوزال بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار

بخشی از بیان مسئله بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار :

مشکلی که در سازمان های امروزی وجود دارد آن است که  حفظ ارتباط با مشتری را  نمی توانند به خوبی انجام دهند، و مشتریان خود را به سادگی از دست می دهند. به عبارت دیگر یکی از چالشهای فراروی بیشتر سازمانهای در حال رشد ، عدم برخورداری از یک راهبرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در سطح سازمان می باشد؛ پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کار ساده ای نیست و مستلزم یادگیری مهارتهای جدید مدیریتی و تغییرات اساسی در سازمان و فرهنگ سازمانی می باشد . مثالهای زیادی از پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانها وجود دارد که با صرف زمان و هزینه زیاد بعضی از اختلالات و مشکلات در پیاده سازی و اجرا را در پی خواهد داشت بنابراین می بایست به بررسی موشکافانه آن پرداخت تا بدانیم چه مشکلاتی در پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اختلال ایجاد می کند و چه عواملی می تواند باعث موفقیت دراجرای آن گردد…

در عصر حاضر با روند جهانی شدن و افزایش رقابت، شرکت­ها دیگر نمی­توانند با استفاده از روش‌های سنتی در بازار بقا داشته باشند و هم پای رقبای خود در بازار فعالیت کنند.  امروزه دیگر شعار سر مشتری را باید کلاه گذاشت منسوخ شده است و سازمان ها مشتریان را در کانون فعالیت‌های خود قرار داده­اند و موفقیت خود را در جذب و حفظ مشتریان متعهد و وفادار به سازمان و شرکت خود یافته‌اند.یکی از عرصه­های جدید در این زمینه مدیریت ارتباط با مشتری است. شرکت­هایی که رویکرد بازار محور و مشتری مدار داشته و در پی روابط بلند مدت و پایدار با مشتریان خود باشد درک بهتری از مشتریان داشته و بهتر می­تواند نیازهای آنها را برآورده کرده و عملکرد بالایی از نظر مالی و غیر مالی کسب نماید...

کلیدواژگان: عملکرد بازار  ، سیستم مدیریت ارتباط ، ارتباط با مشتری .

رایگان – خرید
مطالب پیشنهادی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *