no-img
پرشیا فایل

عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در رابطه با مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دادنا - پرشیا فایل


پرشیا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در رابطه با مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دادنا
pdf
دی 24, 1396
۰ تومان
رایگان – خرید

عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در رابطه با مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دادنا


دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی

با عنوان:

بررسی عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در رابطه با مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دادنا شعبه کرمانشاه

عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در رابطه با مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دادنا

خلاصه این پایان نامه به شرح ذیل میباشد:

در دنیای پر رقابت امروز شرکت های بیمه پیشرو توجه زیادی به جلب رضایت مشتری می کنند ، به قول پیتر دراکر هدف خود را جلب رضایت مشتری قرار می دهند تا سود ، زیرا سود به دنبال آن مهم تحقق می یابد شناسائی عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران می تواند کمک شیانی به مدیران شرکت های بیمه کند تا بر اساس آن استراتژی های خود را تدوین کنند.

مدیران و ناجیان استخر نیز قسمتی از بیمه گذاران شرکت های بیمه می باشند ، این بیمه گذاران با توجه به اینکه با اقشار زیادی از مردم سرو کار دارند راضی نگاه داشتن آنها می تواند برای شرکت های بیمه مفید باشد.

این پژوهش در پنج فصل به بررسی عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در ارتباط با مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دانا شعبه کرمانشاه می پردازد فصل اول ، کلیات پژوهش فصل دوم ، مبانی نظری پژوهش فصل سوم ، بررسی روش شناسی پژوهش فصل چهارم ، تجزیه و تحلیل داده ها و در فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادهای پژوهش آمده است

این پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد و دارای هفت فرضیه می باشد که عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر را ، شالوده خدمت ، عوامل انسانی ، عوامل غیر انسانی ، ابعاد قابل لمس ، مسئولیت اجتماعی و قیمت ( حق بیمه ) معرفی می کند و در فرضیه شماره هفت رضایت بیمه گذران مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دانا شعبه کرمانشاه مورد آزمون قرار گرفته است که نتیجه حکایت از رضایت این بیمه گذاران دارد.

با توجه به اینکه آماره T محاسبه شده برای فرضیه های فوق بالاتر از میانگین نظری بود فرضیه های فوق مورد تایید قرار گرفت.

فهرست مطالب:

تعداد صفحه :۱۴۳

فصل اول: کلیات پژوهش

فصل دوم پیشینه پژوهش

فصل سوم روش شناسی پژوهش

فصل چهارم تجزیه و تحلیل آماری

فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات

کلیدواژه:بیمه گذاران،صنعت بیمه،مسئولیت مدنی،بیمه دانا،مدیران،ناجیان استخر.

 

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم *