پرشیا فایل | تاثیر رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری مجازی بر روی وفاداری آنها | پرشیا فایل

پرشیا فایل

دانلودپایان نامه،پرسشنامه،پاورپوینت،اقدام پژوهی،پروپوزال

تاثیر رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری مجازی بر روی وفاداری آنها

  • تعداد دانلود : 5
  • فرمت فایل : doc

دانلود رایگان پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش تحقیق در عملیات
با عنوان:

تاثیر رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری مجازی بر روی وفاداری آنها

(با مطالعه موردی بانک سامان شعب کرج)

تاثیر رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری مجازی بر روی وفاداری آنها

چکیده این پژوهش به شرح ذیل میباشد:

رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک ،موضوعی است که اخیرا در حوزه بانکداری الکترونیک مورد توجه بسیاری از بانکهای کشور قرار گرفته است .

هدف از این پژوهش ، بررسی تاثیر رضایت از خدمات بانکداری الکترونیکی بر میزان وفاداری مشتریان، یا به عبارتی، تکرار مجدد استفاده از این خدمات در بانک سامان میباشد .در چند سال اخیر ، اینترنت و شبکه های محلی بعنوان یک بستر شبکه ارتباطی که قابلیت توزیع خدمات ، بعنوان بخشی از این شبکه ها

شناخته می شود. بانکها نیز بخشی از سرویسهای بانکی خود را بمنظور در دسترس پذیری دائمی بر روی بستر اینترنت و شبکه های محلی در اختیار مشتریان قرار داده اند.

فن آوری روبه گسترش اینترنت در کشور موجب شده است ، تا میزان استفاده مردم از خدمات برخط اینترنت از جمله بانکداری الکترونیکی توسعه یابد. در اینخصوص ، یک امر اساسی و مهم شناخت میزان کیفیت خدمات اینترنتی بانکها در استفاده مجدد مشتریان از این خدمات می باشد . بانکها ، تمام تلاش خود را بر این موضوع متمرکز کرده اند که بطور کامل و مداوم ، رضایت مشتریان خود را جلب نمایند که به نتیجه بسیار مهمی در این ارتباط که همان وفاداری یا استفاده دائمی از خدمات الکترونیکی آن بانک منجر شود .

کلیدواژه: خدمات بانکداری مجازی ، رضایتمندی مشتریان، وفاداری .

خدمات طراحی شده در بستر بانکداری الکترونیکی می بایست به نحوی باشد مشتریان بانکها در استفاده از این خدمات، از فاکتورهای مزیت رقابتی منجمله کیفیت ارائه خدمات سرعت ، ارائه خدمات و سهولت ارائه خدمات بهره لازم را دارا باشند.

همچنین در یک مدل رضایت شبکه توزیع B2C ، رضایت بعنوان ساختار مهمی در افزایش انگیزه مشتریان بمنظور استفاده مجدد و ماندگاری آنها در سیستم بانکداری اینترنتی شناخته شده است. با توجه به افزایش عملیات بانکداری الکترونیکی از جمله خریدهای اینترنتی ، انتقال وجوه اینترنتی دریاف اطلاعات سپرده های بانکی از طریق اینترنت سنجش میزان رضایت از  خدمات ارائه شده توسط استانداردهای موجود در مقابل وفاداری مشتریان این خدمات یک امر ضروری می باشد .

در این پژوهش سعی بر این شده است که عوامل رضایت خدمات الکترونیکی در مجموعه خدمات اینترنتی بانک سامان را در بازه زمانی فروردین ۱۳۹۴ تا بهمن ۱۳۹۴ ارزیابی نماید . سپس ، تاثیر این متغییرهای رضایت از خدمات اینترنتی بر وفاداری مشتریان سنجیده خواهد شد . با توجه به این عوامل خدمات بانکداری الکترونیک به گونه ایی طراحی و ارائه می شوند ، که منجر به افزایش رضایت مشتریان و تکرار در استفاده مجدد آنها از این خدمات و ماندگاریشان در این سیستم خواهد کرد. با استفاده از الگوی اندازه گیری و تعیین مسیر فرضیات این پژوهش بررسی خواهند شد

رایگان – خرید
مطالب پیشنهادی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *