پرشیا فایل | پروپوزال بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار | پرشیا فایل

پرشیا فایل

دانلودپایان نامه،پرسشنامه،پاورپوینت،اقدام پژوهی،پروپوزال

پروپوزال بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار

  • دسته:
  • قیمت: ۰ تومان
  • تاریخ ارسال : 27 آبان 1397
  • بازدید : 45 بار
  • تعداد دانلود : 0
  • فرمت فایل : docs
  • حجم فایل : 61kb
  • تعداد برگه: 24

دانلود رایگان پروپوزال رشته مدیریت
با عنوان:
بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار

پروپوزال بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار

مقدمه پروپوزال بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار :

امروزه دنیای کسب و کار به محیط پویا و رقابتی تر تبدیل شده است، و سازمانهای مختلف با چالش گسترش سهم بازار خود و پیدا کردن راههای جدید برای جذب، به دست آوردن، حمایت و حفظ مشتریان  جهت افزایش درآمد مواجه می باشند. علاوه بر این، سازمان ها  به دنبال افزایش بهروری، کاهش هزینه سربار و افزایش ارزش سهام خود می باشند. مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، یک ابزار ارزشمند برای کمک به این تلاش ها است.

در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی و دولتی بودن نظام اقتصادی کشور و مهمتر از همه انحصاری بودن، همواره شرکت های  کشور مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده نمایند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شرکت های مربوط هیچگونه انگیزه ای برای مراجعه به شرکت خاصی را نداشته اند.

لذا مشتریان به ناچار به به این شرکت ها مراجعه می کنند تا نیاز های ابتدایی خود را برطرف سازند و به تعبیر دیگر در حال حاضر مردم هستند که در خدمت شرکت ها هستند نه شرکت ها در خدمت مردم.با در نظر گرفتن این نکته که وفاداری مشتریان نشان دهنده رضایت آنها است. ولی رضایت لزوما به وفاداری نمی انجامد.

گذر از اقتصاد صنعتی و از میان‌رفتن مرزهای جغرافیایی برای کسب و کار و به‌تبع آن شدت‌یافتن رقابت باعث شده تا مشتری به عنوان رکن اساسی، محور اصلی فعالیت‌های شرکت ها مطرح شود. سازمان ها به این مهم دست یافته اند که حفظ مشتریان فعلی ارزان تر از جذب مشتریان جدید است و بهترین را حفظ مشتریان، به دست آوردن رضایت آنان است. همچنین تحقیقات نشان می دهند که رضایت مشتریان می تواند منجر به نام تجاری معتبر و در نتیجه سودآوری موسسه شود. مدیریت ارتباط با مشتریان در دهه ۹۰ میلادی همراه با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک رویکرد مهم در کسب و کار با هدف بازگشت به بازاریابی فردی تعریف شد و تکامل یافته است.

هدف این تحقیق بررسی  نقش مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های گروه فلزات می باشد. برای دستیابی به هدف مذکور، ابتدا به مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و سپس اهمیت و مزایا مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت ها و اجرای اهداف آن می پردازیم. ودر نهایت  در بیان مسئله موانعی که ممکن است سیستم مدیریت ارتباط مشتری در پیش داشته باشد اشاره می کنیم.

 

رایگان – خرید
مطالب پیشنهادی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *