پرشیا فایل | اقدام پژوهی کمک به مشکل عدم قانون پذیری دانش آموز پایه اول ابتدایی | پرشیا فایل

پرشیا فایل

دانلودپایان نامه،پرسشنامه،پاورپوینت،اقدام پژوهی،پروپوزال

اقدام پژوهی کمک به مشکل عدم قانون پذیری دانش آموز پایه اول ابتدایی

  • دسته:
  • قیمت: ۰ تومان
  • تاریخ ارسال : 6 دی 1397
  • بازدید : 37 بار
  • تعداد دانلود : 1
  • فرمت فایل : docx
  • حجم فایل : 37kb
  • تعداد برگه: 13

دانلود رایگان اقدام پژوهی پایه اول ابتدایی
با عنوان:
چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏ پذیری کمک کنم

اقدام پژوهی کمک به مشکل عدم قانون پذیری دانش آموز پایه اول ابتدایی

چکیده اقدام پژوهی کمک به مشکل عدم قانون پذیری دانش آموز پایه اول ابتدایی:

پزوهش حاضر با مروری از کتابها و ادبیات موجود درباره مشکل عدم قانون پذیری . ابتدا با ارائه تعریفی از این مشکل به بررسی عوامل بوجود آورنده ‌‌این مشکل و نظریه های مرتبط در رابطه با این موضوع و با ارائه راهکارهایی در این زمینه برای رفع مشکل عدم قانون پذیری پرداخته ایم .

کلید واژه :

قانون پذیری – راه کارهای قانون پذیری – محرومیت زمان مند –تقویت کننده مثبت و منفی

مقدمه اقدام پژوهی کمک به مشکل عدم قانون پذیری دانش آموز پایه اول ابتدایی:

اینجانب آموزگار پایه اول دارای ۱۴ سال سابقه تدریس در مقطع ابتدایی می‌باشم در مدرسه دخترانه محدثه واقع در گلستان مشغول به خدمت هستم. مدرسه محدثه دارای حدود ۱۰۰۰ نفر جمعیت دانش اموزی است که ۱۷۵ نفرآن در پایه اول تفکیک شده است . مدرسه محدثه بنا بر آمار بیشتر دانش آموزان مهاجر پذیر را در خود جای داده است از موارد خاص تربیتی اجتماعی که در این منطقه برحسب فرهنگ ‌های مختلفی که در آن مشاهده می شود‌‌‌‍ عدم قانون پذیری دانش آموزان است .

با توجه به مطالعاتی که بنده داشته ام قانون پذیری را چنین می توان گفت: قانون پذیری  یعنی انجام دادن هر عمل یا رفتار پذیرفته شده توسط دانش آموزان است (رستمی ۱۳۸۹)

قانون پذیری یکی از پیچیده ترین مولفه های رفتاری انسان است والدین مربیان و اولیای جامعه آرزو دارند که افراد قانون پذیری با اخلاق تربیت کنند و به نظر می رسد وجود قانون احساس امنیت و اعتماد به نفس را در افراد ارتقا می‏دهد .(شکوهی ۱۳۸۰)

موضوع قانون پذیری از جمله مشکلاتی است که اکثر همکاران با آن مواجه هستند و همین موضوع باعث ایجاد دیدگاه کاملا متفاوت درباره ی اینگونه دانش آموزان شده است اکثر نمونه گیری های پژوهشی که در زمینه تربیت وقانون پذیری و تحول اخلاقی با جمعیت آماری مربوط به طبقه متوسط انجام شده است و ممکن است برای سایر گروههای قومی یا اجتماعی کاربرد چندانی نداشته باشد (همان)

یکی از کج فهمی ها و بدفهمی های اولیادر معلمان در زمینه ی شناخت و تشخیص و متفاوت درباره دانش آموزان قانون پذیر این است که زود بر حسب بیش فعالی به آنها می زنند و حتی خود بزرگسالان نیز با دیدن رفتارهای غیر اجتماعی آنان برادر اک فوری و آنی خود پافشاری می کنند.

این اقدام پژوهی به ما کمک می کند تا رفتار مناسبی با این کودکان و دانش آموزان داشته باشیم …

رایگان – خرید
مطالب پیشنهادی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *