پرشیا فایل | اقدام پژوهی چگونه اختلال در خواندن کلاس ششم را برطرف کنیم ؟ | پرشیا فایل

پرشیا فایل

دانلودپایان نامه،پرسشنامه،پاورپوینت،اقدام پژوهی،پروپوزال

اقدام پژوهی چگونه اختلال در خواندن کلاس ششم را برطرف کنیم ؟

  • دسته:
  • قیمت: ۰ تومان
  • تاریخ ارسال : 2 دی 1397
  • بازدید : 42 بار
  • تعداد دانلود : 3
  • فرمت فایل : pdf
  • حجم فایل : 355kb
  • تعداد برگه: 19

دانلود رایگان نمونه اقدام پژوهی پایه ششم ابتدایی
با عنوان:
چگونه اختلال در خواندن کلاس ششم را برطرف کنیم ؟

اقدام پژوهی چگونه اختلال در خواندن کلاس ششم را برطرف کنیم ؟

چکیده اقدام پژوهی چگونه اختلال در خواندن کلاس ششم را برطرف کنیم :

در سال تحصیلی ۹۵ / ۹۴ در آموزشگاه آیت ا۔ معصومی بعنوان کارورز مشغول شدم. با دانش آموزان کلاس ششم ۲ مواجه شدم که دچار اختلال در خواندن بودند . رفتاری از قبیل شلوغی، بی حوصلگی از خود نشان می دادند و نمی توانستند به خوبی بخوانند. در هجی کردن کلمات مشکل داشتند و در تخیل و تجسم کلمات، ذخیره سازی و بازیابی اسامی حروف اشکالات زیادی داشتند همچنین نمی توانستند حروف را بهخوبی ترکیب کنند و همچنین خط ناخوانا داشتند و در استفاده کردن از حروف پریشان بودند، حروف همخوان مثل (ب) و (پ) را جایگزین هم می کردند

برای گردآوری اطلاعات روش هایی وجود دارد: با توجه به موضوع پژوهش به نظر می رسید که ما مجبور باشیم از چند روش ترکیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نماییم. در این پژوهش روشهای مشاهده مشاهده مشارکتی و مصاحبه را انتخاب نمودم.

برای رفع مشکل دانش آموزان از معلم خواستم ، که بیشتر به آنها توجه کند و با دانش آموزان خود در هنگام درس خواندن با ملایمت و مهربانی برخورد کند و برای مطمئن شدن از اینکه دانش آموزان هیچ گونه اختلال بینایی و شنوایی ندارند آنها را به دکتر ارجاع دهد و همچنین یک انگیزه مضاعف در دانش آموزان ایجاد کند تا دانش آموزان به اهمیت و نقش درس خواندن در زندگی پی ببرند به نظر می رسد که عواملی از جمله، آموزش های نامطلوب خواندن، مشکلات ادراک شنیداری، مشکلات ادراک دیداری و مشکلات مراحل زبان می تواند دلیلی باشد بر علل اختلال در خواندن: اما با بررسی هایی که به عمل آمد متوجه شدم که با انگیزه می توان اختلال در خواندن دانش آموزان را برطرف کرد.

رایگان – خرید
مطالب پیشنهادی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *