پرشیا فایل | پروپوزال تاثیر استراتژی های رقابتی بر روی استراتژی های سازمانی در صنایع انفورماتیک ایران | پرشیا فایل

پرشیا فایل

دانلودپایان نامه،پرسشنامه،پاورپوینت،اقدام پژوهی،پروپوزال

پروپوزال تاثیر استراتژی های رقابتی بر روی استراتژی های سازمانی در صنایع انفورماتیک ایران

  • دسته:
  • قیمت: ۲,۵۰۰ تومان
  • تاریخ ارسال : 15 اردیبهشت 1397
  • بازدید : 207 بار
  • تعداد دانلود : 0
  • فرمت فایل : pdf

نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدریت اجرایی گرایش استراتژی
با عنوان:
تاثیر استراتژی های رقابتی بر روی استراتژی های سازمانی در صنایع انفورماتیک ایران
(مطالعه موردی شرکت های فعال در صنعت نرم افزارهای حسابداری
هلو(طرفه نگار) همکاران سیستم رایورز)

پروپوزال تاثیر استراتژی های رقابتی بر روی استراتژی های سازمانی در صنایع انفورماتیک ایران

بخشی از بیان مسئله:

بی شک کسب بازارهای جهانی هدف سازمان ها و شرکت هایی است که دنباله روی را محکوم به فنا دانسته؛ پیروی و تبعیت را نمی پسندند؛ بلکه خواهان آنند تا مطرح؛ تاثیر گذار و در یک کلام پیشرو باشند(باب لیس و همکاران، ۲۰۱۳). در واقع ؛ ورود به عرصه جهانی نیازمند داشتن استراتژی های مناسب و به کار گیری مدیرانی با اندیشه ها و توانمندی های جهانی است (وظیفه دوست و همکاران۱۳۹۲۰). هر شرکتی که در صنعت رقابت می کند، بی شک دارای استراتژی های رقابتی آشکار و یا ضمنی است . ممکن است این استراتژی؛ به طور آشکار از طریق فرآیند برنامه ریزی شکل بگیرد و یا طی فعالیت بخش های متعدد اجرایی یک شرکت؛ به طور تدریجی و ضمنی ، ایجاد شود (دیوید ؛ ۱۳۹۰). نگاهی نافذ به جهان نشان می دهد که جهان امروز بسیار متفاوت از گذشته است.

از ویژگی های غالب جهان امروز عبارت اند از جهانی شدن اقتصاد، تولید انبوه و ظرفیت مازاد در اکثر بازارهای رقابت بر مبنای زمان، انبوه اطلاعات و کارآیی ارتباطات و دانش، اطلاعات و قدرت روز افزون مشتری (دعائی و حسینی، ۱۳۸۹). در چنین فضایی این سئوال مطرح می شود که راز بقاء و موفقیت سازمان ها در بازار فرار قابتی امروز چیست؟ اهمیت خاصی که امروزه شرکت های مختلف در آمریکا و کشورهای دیگر برای تدوین استراتژی قائل اند ؛ مبین این عقیده است که در فرآیند آگاهانه تدوین استراتژی فواید ارزشمندی نهفته است (ولا ،۲۰۱۰). در این پژوهش نیز محقق معتقد است که شرکتهای مبتنی بر فناوری اطلاعات یا به قولی انفورماتیک نیز از قاعده شرکت های تجاری مستثنا نیست؛ به عبارتی، تمامی استراتژیهای رقابتی پوتر در بازاریابی شرکت و در پاسخگویی به نیازهای بازار محوری مشتریان شرکت های فناوری اطلاعات مصداق دارد…

بخشی از سوابق پژوهش های داخلی انجام شده:

حجازی و فنوحی در سال ۱۳۹۲ به تحقیقی تحت عنوان بررسی ارتباط همزمان بین استراتژی رقابتی سازمان؛ طرح سازمانی و سیستم حسابداری مدیریت با عملکرد سازمانی با رویکرد تناسب اقتضایی در صنایع شیمیایی و دارویی و وسایل نقلیه موتوری و خودرو انجام دادند.هدف این مقاله ش ناسایی تجربی بررسی ارتباط بین استراتژی رقابتی سازمان ، طرح سازمانی و سیستم حسابداری مدیریت و عملکرد سازمان با رویکرد تناسب اقتضایی است گزارش می کند . ابتدا شرکت ها بر اساس نوع استراتژی خود بر اساس  رویکرد پورتر ، در دو گروه استراتژی تمایز محصول و استراتژی رهبری هزینه دسته بندی می شوند . بعد از آن تناسب اقتضایی بین متغیرهای استراتژی رقابتی سازمان ، طرح سازمانی و سیستم حسابداری مدیریت براساس تئوری دورنمای تناسب محاسبه می گردد .  سپس رابطه بین تناسب محاسبه شده و  عملکرد واحدها مورد بررسی قرار می گیرد….

عنوان پژوهش به انگلیسی:

The Effect of Competitive Strategy on organizational strategy IT Industry in Iran

مطالب گرداوری شده:

بیان مسئله
سوابق تحقیق(داخلی و خارجی)
فرضیه ها
اهداف تحقیق
اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
روش انجام کار
فهرست منابع

کلیدواژگان: استراتژی های رقابتی ، استراتژی های سازمانی ، صنایع انفورماتیک ایران .

۲,۵۰۰ تومان – خرید
مطالب پیشنهادی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *