no-img
پرشیا فایل

تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد تجارت بین المللی در ایران - پرشیا فایل


پرشیا فایل
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

DOC
تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد تجارت بین المللی در ایران
doc
بهمن 16, 1396
۰ تومان
رایگان – خرید

تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد تجارت بین المللی در ایران


دانلود رایگان پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
با عنوان:
تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد تجارت بین المللی در ایران

تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد تجارت بین المللی در ایران

بخشی از مقدمه:

فرایند استراتژی بازاریابی بر اساس این باور قرار دارد که سازمان ها ناگزیرند به طور دائم بر رویدادهای داخلی و خارجی و فرایندها نظارت کنند تا بتوانند در زمان مناسب و بر حسب ضرورت، خود را با تغییرات وفق دهند و استراتژی های به موقع را وضع نمایند. بسیاری از مدیران و کارآفرینان فرصت های موجود در بازارهای بین المللی را تشخیص داده و دسترسی به این بازارهای جهانی را به عنوان یک ابزار استراتژیک برای رقابت پذیری و توسعه بیشتر کسب وکار بین المللی خود مورد استفاده قرار می­دهند. حضور در بازارهای جهانی امکان دسترسی به بازارهای بزرگتر و دستیابی به صرفه جویی در مقیاس، مزیت های تکنولوژیک، ارتقاء شایستگی، پخش ریسک، کاهش و تقسیم هزینه های تحقیق وتوسعه، دسترسی بیشتر به منابع تأمین مالی را میسر می­سازد…

بخشی از بیان مسئله:

یک شرکت یا سازمان، جهت تحقق اهداف کلان و اهداف بازاریابی خود نیاز به برنامه ریزی بازاریابی دارد که یکی از ستاده های مهم این فرآیند، تدوین استراتژی های بازاریابی است. اجرای درست استراتژی های بازاریابی، بخش نهایی و ضامن موفقیت شرکت در امر بازاریابی است. نتایج پژوهش های مختلف در زمینه مدیریت استراتژیک نشان می­دهد شرکت هایی که از رویکرد استراتژی جهت رسیدن به یک مزیت رقابتی پایدار استفاده می­کنند، اغلب در مرحله اجرای استراتژی در سطوح مختلف سازمانی با مشکل مواجه می­شوند…

بخشی از اهداف تحقیق:

هدف اصلی:

بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی

اهداف فرعی:

  • بررسی رابطه بین جهت گیری بازار با مزیت رقابتی، عملکرد بازار، عملکرد مالی
  • بررسی رابطه بین جهت گیری نوآوری با مزیت رقابتی، عملکرد بازار، عملکرد مالی
  • بررسی رابطه بین قابلیت های بازاریابی داخلی با مزیت رقابتی، عملکرد بازار، عملکرد مالی
  • و…
  • کلمات کلیدی:عملکرد تجارت بین المللی ، استراتژی بازاریابی.


موضوعات :

دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم *